مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 08:552022-11-16دانش

ایران، مقام دوم دنیا در زمینه تعداد کندوهای مدرن


معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه تبریز اظهار کرد: کشور ما مقام اول در زمینه ی تعداد کندو و مقام دوم در زمینه ی کندوهای مدرن را به خود اختصاص داده است.

- جلال شیری، در آیین گشایش اولین همایش ملی و دومین همایش بین المللی پرورش زنبور عسل در دانشگاه تبریز برگزار شد، گفت: عسل به عنوان یکی از محصولات طبیعی است که در طب سنتی، آیات و روایات بسیار سفارش شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: دانشگاه تبریز از نظر علمی و فرهنگی یکی از دانشگاهای پیشرو کشور و مشهدالشهدای دانشگاه های ایران است.

وی ادامه داد: دانشگاه تبریز از نظر علمی، فرهنگی و آموزشی سال ها است در قله های افتخار می درخشد و در بین 10 دانشگاه برتر کشور و حتی در بین دانشگاه های دنیا نام دانشگاه تبریز دیده می شود.

شیری بیان کرد: طبق گفته ی امام خمینی (ره)، دانشگاه مبدا همه ی تحولات است و این تحولات صرفا فرهنگی، علمی و پژوهشی است و در جهت حل مشکلات جامعه و صنعت باشد.

وی گفت: دانشگاه ها می توانند تحول را در همه ی جامعه رقم بزنند.

امسال با توجه به شعار سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین باید دانشگاهای ما سعی کنند بیش از پیش وارد عرصه ی عملیاتی بشوند چرا که وظیفه ی دانشگاها ورود جدی به حل مسائل کشور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران، مقام دوم دنیا در زمینه تعداد کندوهای مدرن

ایران، مقام دوم دنیا در زمینه تعداد کندوهای مدرن